Hvordan finne frem til produktene?

Hvis du vet hvilke produkt du vil finne kan du skrive inn i
søkefeltet som er sentralt plassert oppe midt på siden. Alternativt kan du bla
deg frem i produktmenyen/kategorilistene på venstre side. Eventuelt sende
forespørsel til kundeservice.

Hvordan bestille?
For å bestille produkt klikker du på "legg i
handlevognen". Når du har lagt produktene som du vil bestille i
handlevognen klikker du på "videre til kassen". Følg stegene fremover
for å angi adresse, velge frakt og betalingsalternativ og til slutt fullføre
ordren ved å klikke "bekrefte bestillingen.

Opprette kundekonto?
Det er ikke nødvendig å registrere kundekonto for å
bestille. Det kan likevel være praktisk for eventuelt senere bestillinger og
for å sjekke ordrestatus etc. Med kundekonto har du oversikt over din
ordrehistorikk, dine henvendelser, favorittprodukter, kundeopplysninger,
alternative adresser, påmelding til mailingsliste etc. Registrerte kunder vil
også kunne ta ut bonus på etterfølgende bestillinger.

Problemer med innlogging?

For at bonuspoeng skal kunne legges til eventuell kundekonto automatisk, kreves det at e-posten du bruker er blitt bekreftet gjennom aktivering av en bekreftelseslenke. Dersom dette ikke er gjort allerede vil du nå motta en e-post med bekreftelseslenke neste gang du prøve å logge inn.

E-posten sendes umiddelbart, men det kan noen ganger ta litt tid før den mottas i epost-leseren, og den kan noen ganger legge seg i søppelpostmappen. Dersom du ikke klarer å motta eller aktivere lenken kan du bestille uten å logge inn, eller sende bestilling på e-post. Bruker du nettbrett eller mobil kan det noen ganger være problem med å aktivere lenken. Prøv gjerne fra en PC, eller send e-posten med bekreftelses-lenke i retur, så aktiverer vi lenken for deg.