Send e-post til kundeservice og få svar innen en virkedag, eller raskere om nødvendig.

Hvordan finne frem til produktene?

Hvis du vet hvilke produkt du vil finne kan du søke det opp i det hvite søkefeltet øverst på siden. Alternativt kan du bla deg frem i menyen/kategorilistene på venstre side. Eventuelt sende forespørsel til kundeservice.

Hvordan bestille?

For å bestille produkt klikker du på "legg i handlevognen". Når du har lagt produktene som du vil bestille i handlevognen klikker du på "videre til kassen". Følg stegene fremover for å angi adresse, velge frakt og betalingsalternativ og til slutt fullføre ordren ved å klikke "bekrefte bestillingen.

Må jeg opprette kundekonto?

Det er ikke nødvendig å registrere kundekonto for å bestille. Det kan likevel være praktisk for eventuelt senere bestillinger og for å sjekke ordrestatus etc. Med kundekonto har du oversikt over din ordrehistorikk, dine henvendelser, favorittprodukter, kundeopplysninger, alternative adresser, påmelding til mailingsliste etc. Registrerte kunder vil også kunne ta ut bonus på etterfølgende bestillinger.

Hva koster det for frakt og hvordan sendes varene?

Frakten beregnes automatisk ut fra totalvekten på varene i handlevognen. Mange varer er forholdsvis lette i vekt, noe som da gjør at du kan få billigere frakt om du ønsker å bestille lite eller om produktene du bestiller er lette og små. For større og tyngre bestillinger tilbyr vi nå mulighet til å bestille sending med miljøvennlig B-post. Dette blir noe billigere enn A-post og du kan selv sammenligne pris i nettbutikken før du velger om bestillingen skal sendes med A- eller B-post. I tillegg til disse 2 alternativene tilbyr vi sending med postens servicepakke/sporingspakke. Den er forholdsvis dyr, men hvis bestillingen kommer på mer enn 1500 kroner trekkes portoen fra på fakturaen og frakten koster ingenting for deg.

Innlogging?

Jeg får ikke logget inn til min kundekonto.

For kunder som har registrert brukerkonto i "gammel" nettbutikk før mars/april 2015 vil det kunne oppstå noe trøbbel med ny innlogging. Dette vil bli rettet opp etter hvert, men vi anbefaler at du sender oss en melding dersom du har problemer med å logge inn. Da kan vi få det ordnet med det samme slik at innloggingen vil bli problemfri for fremtiden. Du kan også ringe oss: telefonene er hovedsakelig betjent mellom kl 09-14 mandag-fredag.

Faktura?

Ønsker du å vente med å betale til du har mottatt varene velger du «Faktura/Giro». Betalingsbetingelser for bestillinger som sendes med A-brevpost settes til 10 dager, og 14 dager for B-post og Servicepakke. Ønsker du lengre betalingstid må du gi oss beskjed om det. For fakturaer som ikke er registrert betalt innen ca. 14 dager etter forfall sendes det ut inkassovarsel med purregebyr på 65 kroner. Trenger du lengre betalingstid er det fint om du gir beskjed om at du ønsker å utsette forfallsdatoen, så ordner vi det kostnadsfritt.

Forhåndsbetaling?

Betaling kan gjøres direkte i nettbutikken. Ved utsjekking velger du nederste alternativ som er Nets BBS betaling med visa/mastercard. Etter at du har fullført og bekreftet bestillingen videresendes du til NETS betalingsterminal for å gjennomføre betalingen av ordren.

Problem med betalingen?

Betalingen ble ikke fullført.

Bestillingen blir registrert så snart du klikker på knappen for å sende/fullføre bestillingen. Dersom du har valgt å betale med visa/masterkort og betalingen ikke blir fullført vil bestillingen din settes på «vent» til betalingen eventuelt blir betalt på et senere tidspunkt, innen 1-2 dager. Dersom du ønsker bestillingen, selv om betalingen feilet, gir du oss beskjed om det, så endrer vi betalingen til «faktura» og sender varene til deg med betalingsgiro (ingen ekstra kostnad).

Mangler informasjon om produktet?

Jeg ønsker mer opplysninger om produktet, men finner ikke informasjon på nettsiden.

På en viss andel av produktene har vi lagt til et bakgrunnsbilde med mer detaljert informasjon om innhold og dosering etc. Innholdsbeskrivelse og produktbeskrivelse skal finnes på produktsidene, men noen av produktene kan likevel ha mangelfull informasjon. Dette er noe vi jobber med mer eller mindre kontinuerlig for å få på plass, men send oss gjerne et hint om det er bestemte produkter med utilstrekkelig informasjon, så noterer vi det ned og setter det opp på prioriteringslisten.

Angre bestilligen/returnere varer?

Har du mottatt en vare som du angrer på at du bestilte, eller som du ikke er fornøyd med, kan du sende tilbake og du blir kreditert for varen så snart vi har mottatt den i retur. Vi har ikke en bestemt tidsfrist for retur, men det er fint om du ikke venter altfor lenger om det er noen produkter du skal sende tilbake.