Klikk her for å sende spørmålet:

E-post: Spørsmål:
Ditt spørsmål ble sendt. Du vil motta en tilbakemelding i løpet av kort tid. Vennligst fyll ut alle feltene. E-post adressen er feil Det oppstod en feil. Vennligst prøv igjen senere.

Handlehjelp - Innlogging

Hvordan finne frem til produktene?
Hvis du vet hvilke produkt du vil finne kan du skrive inn i
søkefeltet som er sentralt plassert oppe midt på siden. Alternativt kan du bla
deg frem i produktmenyen/kategorilistene på venstre side. Eventuelt sende
forespørsel til kundeservice.

Hvordan bestille?
For å bestille produkt klikker du på "legg i
handlevognen". Når du har lagt produktene som du vil bestille i
handlevognen klikker du på "videre til kassen". Følg stegene fremover
for å angi adresse, velge frakt og betalings-alternativ og til slutt fullføre
ordren ved å klikke "bekrefte bestillingen.

Opprette kundekonto?
Det er ikke nødvendig å registrere kundekonto for å
bestille. Det kan likevel være praktisk for eventuelt senere bestillinger og
for å sjekke ordrestatus etc. Med kundekonto har du oversikt over din
ordre-historikk, dine henvendelser, favorittprodukter, kundeopplysninger,
alternative adresser, påmelding til mailings-liste etc. Registrerte kunder vil
også kunne ta ut bonus på etterfølgende bestillinger.

Innlogging til kundekonto
For kunder som har registrert brukerkonto i
"gammel" nettbutikk før mars/april 2015 vil det kunne oppstå noe
trøbbel med ny innlogging. Dette vil bli rettet opp etter hvert, men vi
anbefaler at du sender oss en melding dersom du har problemer med å logge inn.
Da kan vi få det ordnet med det samme slik at innloggingen vil bli problemfri
for fremtiden. Du kan også ringe oss: telefonene er hovedsakelig betjent mellom
kl. 09-14 mandag-fredag.

Til øverst på siden