Klikk her for å sende spørmålet:

E-post: Spørsmål:
Ditt spørsmål ble sendt. Du vil motta en tilbakemelding i løpet av kort tid. Vennligst fyll ut alle feltene. E-post adressen er feil Det oppstod en feil. Vennligst prøv igjen senere.

Betaling

Betaling i nettbutikken med mobiltelefon-appen MobilePay eller visa/mastercard

Velg Quickpay og 'MobilePay' som betalingsmåte og tast inn ditt telefonnummer.

Det sendes da en forespørsel om betaling til mobiltelefonen din som du må akseptere.

Når forespørselen er godkjent trekkes pengene fra betalingskortet ditt.


Faktura med giro Bankkonto: 97911159965

Ønsker du å vente med å betale til du har mottatt varene velger du «Faktura/Giro». Betalingsbetingelser for bestillinger som sendes med A-brevpost settes til 10 dager, og 14 dager for B-post og Servicepakke. Ønsker du lengre betalingstid må du gi oss beskjed om det. For fakturaer som ikke er registrert betalt innen ca. 14 dager etter forfall sendes det ut inkassovarsel med purregebyr på 65 kroner. Trenger du lengre betalingstid er det fint om du gir beskjed om at du ønsker å utsette forfallsdatoen, så ordner vi det kostnadsfritt.

Problemer med betalingen?

Bestillingen blir registrert så snart du klikker på knappen for å sende/fullføre bestillingen. Dersom du har valgt å betale med visa/masterkort og betalingen ikke blir godkjent, kan du enten prøve å betale på ny ved å legge inn bestillingen en gang til. (Det er ikke mulig med flere betalings-forsøk på samme ordrenummer.) Dersom du ønsker bestillingen, selv om betalingen feilet, kan du også gi oss beskjed om at vi endrer betalingen til «faktura». Da sender vi varene til deg med betalingsgiro (ingen ekstra kostnad).

Til øverst på siden